۱۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۳۱

رضایی خبر داد:

رشد 48 درصدی ورودی گردشگری نوروزی در چالوس

رشد 48 درصدی ورودی گردشگری نوروزی در چالوس

چالوس - خبرگزاری مهر: فرماندار چالوس از رشد 48 درصدی گردشگری نوروز امسال در شهرستان چالوس خبر داد و گفت:در بخش اقامت نیز از رشد 35 درصدی برخوردار بودیم.

سید قدیر رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت :در نوروز امسال شش میلیون نفر از مجتمع تفریحی،توریستی نمک آبرود بازدید کردند که این آمار در کشور بی نظیر و موجب شده تا شهرستان چالوس در کشور در بحث میزبانی از مسافران نوروزی رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: تورهای یک روزه به شهرستان چالوس از رشد 35 درصدی برخوردار بود و بازدید از اماکن فرهنگی،تاریخی و زیارتی شهرستان نیز از رشد 125درصدی برخوردار است.

رضایی افزود: در بحث اسکان فرهنگیان از رشد 35 درصدی برخوردار بودیم.

وی گفت: با برنامه ریزی مناسب و اساسی که توسط نیروی انتظامی و پلیس در شهرستان چالوس صورت گرفت شاهد کاهش 80 درصدی تصادفات منجر به تلفات جانی بودیم.

رضایی تصریح کرد: در سالجاری در این شهرستان تفاوتی نسبت به سالهای گذشته در نوروز شاهد بودیم و آن بهره برداری از قطعه چهارم آزاد راه تهران – شمال که در واقع عیدی دولت به ملت بود که همه شهروندان و مسافران از این اقدام خرسند و خوشحال بودند.

فرماندار چالوس بیان داشت:یکی دیگر از اقدامات مناسب امسال برگزاری شورای اداری شهرستان چالوس در اولین روز اداری سال 92 در گلزار شهدای مرزن آباد بوده است.

وی بیان داشت: اجرای برنامه زنده جشن عیدانه در شهرستان چالوس و همزمان پخش زنده از طریق شبکه تبرستان یکی دیگر از اتفاق های مثبت در نوروز امسال بود که مورد استقبال شهروندان و مسافران قرار گرفت.

رضایی اذعان داشت:یکی دیگر از اقدامات مثبت اجرایی در این شهرستان که متمایز با دیگر شهرستانهای کشور برگزار شد دخیل بودن تمام اعضای شورای اداری شهرستان در بحث تسهیلات سفر نوروزی و میزبانی از مسافران نوروزی بوده است.

وی گفت: یکی از مشکلات موجود در نوروز امسال بحث پل سردآبرود بود که نگرانی مردم را به همراه داشت و امیدواریم در سالجاری نسبت به احداث پل جدید اقدام شود.

رضایی تاکید کرد: یکی دیگر از مشکلات موجود در منطقه در نوروز امسال مشکل آب بود که وضعیت فعلی پاسخگوی مسافران نبوده است و به لحاظ افزایش چند برابر مسافران موجب شد تا مشکلاتی پیش بیاید که نیازمند بهبود وضعیت آب در بخش مرکزی چالوس،مرزن آباد و کلاردشت هستیم.

کد خبر 2026845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha